KLIENTIDE KÜLASTAMISE KORD

Mida peab teadma klienti külastades?

Lähedaste inimeste toetus on oluline ja külastus hooldekodus viibiva kliendi juurde mõjub
positiivselt. Enne külastust soovitame võimalusel kliendiga kokku leppida, kas ta soovib külastamist
ja uurida, mida oleks vaja kaasa tuua.

Ootame Teid oma lähedasi külastama iga päev kell 10.00 – 16.00.

Lähedastele saab pakke jätta info juures olevale lauale kella 10.00-16.00.
Kliendile ei ole soovitatav tuua sööki ja jooki, mis võib kiiresti rikneda. Riknenud toit visatakse
töötajate poolt ära.
Et mitte ohtu seada klientide tervist, siis palume kliente külastada vaid juhul, kui Te olete terve.

Palume klienti kindlasti mitte külastada kui:

  • Teil on ülemiste hingamisteede viirusnakkuse tunnused, sh köha ja nohu, oodake kuni Teie
    tervenemisest on möödunud vähemalt 72h (3 ööpäeva).
  • Teil esineb kõhulahtisust.
  • Teie pereliige, lähedased või töökaaslased on juba haigestunud.

Klienti külastama tulles palun:

  • Puhastada hooldekodusse sisenemisel antiseptikumiga käed ja panna ette kaitsemask. Kaitsemaski kanda kuni külastuse lõpuni.
  • Mõõta infopunktis keha temperatuuri enne külastusele minekut.

Millised piirangud hooldekodus kehtivad?

  • Iseseisvalt ja ratastooliga liikuvate klientidega soovitame kohtuda aias.
  • Voodikeskse kliendi juurde võib minna nende tuppa.
  • Mitte kasutada istumiseks kliendi voodit ega asetada isiklikke asju põrandale, voodile või öökapile.

Milliseid erinõudeid tuleb hooldekodus järgida?

  • Palume hoida inimeste vahel turvalist distantsi.
  • Külastuse ajal kandke kaitsemaski.
  • Järgige hügieenireegleid: desinfitseerige või peske regulaarselt käsi. Ärge puudutage nägu, silmi
    või suud pesemata kätega.