KLIENTIDE KÜLASTAMISE KORD
Mida peab teadma klienti külastades?
Lähedaste inimeste toetus on oluline ja külastus hooldekodus viibiva kliendi juurde mõjub
positiivselt. Enne külastust soovitame võimalusel kliendiga kokku leppida, kas ta soovib külastamist
ja uurida, mida oleks vaja kaasa tuua.
Ootame Teid oma lähedasi külastama iga päev kell 9.00 – 19.00.
Lähedastele saab pakke jätta info juures olevale lauale kella 9.00-19.00.
Kliendile ei ole soovitatav tuua sööki ja jooki, mis võib kiiresti rikneda. Riknenud toit visatakse
töötajate poolt ära.
Et mitte ohtu seada klientide tervist, siis palume kliente külastada vaid juhul, kui Te olete terve.
Palume klienti kindlasti mitte külastada kui:
- Teil on ülemiste hingamisteede viirusnakkuse tunnused, sh köha ja nohu, oodake kuni Teie
tervenemisest on möödunud vähemalt 72 h (3 ööpäeva). - Teil esineb kõhulahtisust.
- Teie pereliige, lähedased või töökaaslased on juba haigestunud.
Klienti külastama tulles palume:
- Registreerida administraatori juures saabumine ja hiljem lahkumine.
- Palume hoida inimeste vahel turvalist distantsi.
Millised piirangud hooldekodus kehtivad?
- Mitte kasutada istumiseks kliendi voodit ega asetada isiklikke asju põrandale, voodile või öökapile.
Milliseid erinõudeid tuleb hooldekodus järgida?
- Palume hoida inimeste vahel turvalist distantsi.
- Järgige hügieenireegleid: desinfitseerige või peske regulaarselt käsi. Ärge puudutage nägu, silmi
või suud pesemata kätega.